Czy zastanawiałeś się, jakie elementy wpływają na budowanie wizerunku firmy w oczach klientów? Oprócz profesjonalizmu i podejścia, elementem, który wpływa na opinię jest także wystrój firmy!
Warto włożyć nieco wysiłku chociażby w staranny dobór obrazów, które umieścimy w gabinetach czy w hallu. Jeśli, kierując się lenistwem, wybierzesz przypadkowe płótna, możesz tego gorzko pożałować.
Klienci nawet podświadomie zwracają uwagę na wystrój. Jeśli umieścisz w swoim gabinecie odważny akt, czy nowoczesną abstrakcję, raczej nie spodoba się to Twoim klientom i może nawet przyczynić się do tego, że zrezygnują z usług firmy. Postaraj się więc, by obrazy, które kupujesz, były dostosowane do charakteru Twojej firmy.
Kancelarie prawnicze czy biura maklerskie to poważne firmy. W takich miejscach doskonale sprawdzą się obrazy utrzymane w spokojnej, stonowanej stylistyce, na przykład martwa natura czy sielskie sceny obyczajowe. Patrząc na nie, klient zyska wrażenie, że Twoja firma jest wiarygodna i rzetelna.
W przypadku kreatywnych firm, takich jak agencje reklamowe czy studia fotograficzne, mamy nieco większą swobodę. Klienci liczą, że tego rodzaju firmy będą wykazywały się odwagą i innowacyjnością. Nowoczesne grafiki, czy odważne abstrakcje utwierdzą ich w przekonaniu, że Twoja firma spełnia te kryteria.